Sunday, May 6, 2012

Video ceramah Jerry D.Gray bekas anggota tentera udara Amerika Syarikat.

Salam semua.
                                                        
Artikel ini sekadar memaparkan video ceramah yang disampaikan oleh Jerry D.Gray seorang Islam bekas anggota tentera udara Amerika Syarikat, di mana beliau menerangkan kejahatan Amerika Syarikat untuk menakluki dunia yang kini Amerika sendiri sedang mengalami ekonomi yang merudum teruk, harta kekayaan mereka diangkut oleh Yahudi laknatullah. Jerry bukan sekadar menyampaikan ceramah tetapi beliau juga menulis buku untuk menyebarluaskan lagi dakwahnya. Buku hasil tulisannya ialah ART OF DECEPTION ( Amerika, Freemason,Zionis - Amerika Menipu Dunia ), buku yang tertera di atas tajuknya di dalam bahasa Inggeris  tetapi kandungannya di dalam bahasa Melayu, ceramah beliau juga disampaikan di dalam bahasa Melayu, buku ini dibeli selepas ceramah yang diadakan di Masjid Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah. Shah Alam. Selangor dengan harga RM20.00 pada Sabtu malam 05.05.2012.

Sepintas lalu mengenai Jerry D.Gray.
Beliau adalah bekas perajurit tentera udara Amerika Syarikat(USAF), kini telah pun memeluk Islam dan aktif menjalankan aktiviti dakwah. beliau juga pernah berkhidmat sebagai wartawan di sebuah stesen TV Indonesia selama dua tahun.
Beliau kini bergerak ke seluruh Indonesia dan semalam berada di Shah Alam menyampaikan ceramah demi mengajak seluruh umat Islam supaya menyedari bahawa  mereka telah tertipu dengan agenda Yahudi dan Amerika. Jerry telah menulis banyak buku yang membongkar kejahatan Amerika, seperti Dosa-Dosa Media Amerika, Mengungkap Pergerakan Freemason dan Organisasi Anti Islam Dunia, Bayang Gurita,Rasulullah is MY DOCTOR, THE REAL TRUTH, Pemerintah Bayangan Amerika dan banyak lagi.( Video sambungan dimuatkan di dalam artikel label Konspirasi ...1295 )

                                      Video 1.
                                       Video 2.
Catatan.
Klik youtube di bawah - Lebih terang dan jelas.

 

 

 

Sekian...Wallahu aklam.

No comments: