Thursday, May 22, 2014

Artikel serampang dua mata ( Iklan dan Berdakwah )


Hari ini ( 22/05/2014 ) jam 11.30 pagi tadi barulah selesai rawatan di Ceragem, iaitu menggunakan Master V3 selama 36 minit dan 30 minit selepas itu rawat pula dengan menggunakan 3bola dengan cara duduk di atasnya.

Datuk Seri Dr Siti Zaha
rah Sulaiman tiba-tiba muncul bersama kami pada pagi ini, mungkin beliau datang untuk membeli Master V3, sebelum dihantar V3 ke rumah pembeli perlu diberi kursus dahulu supaya apabila di rumah nanti dapat menggunakannya secara maksimum, sebelum Pak Ngah balik kelihatan Datuk Dr.Siti Zaharah sedang berbincang dengan Puan Aishah Pengurus Ceragem Sek 19. Shah Alam.

Pak Ngah sebenarnya tidak perasan bahawa seorang kenamaan sedang duduk di barisan belakang Pak Ngah setelah dijemput untuk perkenalkan diri oleh Puan Aishah di mana Puan Aishah sendiri pun tidak sedar bahawa yang dijemputnya itu seorang yang pernah atau bekas timbalan menteri.

Setelah beliau perkenalkan diri barulah sedar bahawa orang yang berada di hadapan kami itu seorang kenamaan, pada hemat Pak Ngah beliau adalah seorang yang sangat merendahkan diri @ tidak ego.

Datuk Seri Dr.Siti Zaharah bekas Ketua Wanita UMNO pernah menjadi Timbalan Menteri Kesihatan dan Menteri Perpaduan Negara dan Pembangunan Masyarakat, Malaysia . Siti Zaharah adalah mantan ahli parlimen kawasan Paya Besar, di Pahang. Pada 2008, beliau diganti oleh Abdul Manan Ismail juga dari BN/UMNO.

Artikel ini Pak Ngah namakan Serapang Dua Mata kerana di satu pihak memberi motivasi supaya menjaga kesihatan dan di satu pihak yang lain mengiklankan peralatan kesihatan yang dikeluarkan oleh Syarikat Ceragem seperti Master V3,Warm Pad, Slim Belt, 9 Bola dan  3 Bola.


Master V3 alat ini dilengkapkan dengan Batu Permata @ Jade di mana batu ini mengeluarkan haba ( Far Infrared Ray - FIR ), rawatannya mensasarkan sepanjang tulang belakang di mana saraf tunjang bermula di sini dan di sinilah juga adanya sum-sum yang mengeluarkan darah. rawatan V3 bertujuan membersihkan dan melancarkan darah melalui cara urutan dan bertungku dan lain-lain (untuk lebih jelas rujuk ceragem atau Tel:.

Pak Ngah sehingga hari ini telah 34 hari berulang alik ke Pusat Ceragem Seksyen 19. Shah Alam berbagai cara rawatan telah dicuba..... rawatan adalah percuma..... bayangkan kalau kena bayar sudah tentu banyak juga wang yang perlu dibelanjakan, Reaksi yang jelas sakit kepada dan sakit saraf kaki telah dapat disembuh tanpa satu sen dikeluarkan, kalau pun tulisan ini sebagai iklan untuk Ceragem adalah berbaloi.


Syarikat Ceragem kini ( 12 sehingga 27 Mei 2014 ) menawarkan harga istimewa untuk V3 iaitu RM12,480.00 dan dihadiahkan satu Warm Pad. Warm Pad kalau hendak dibeli harganya RM1,788,00.


Mereka yang tidak mampu membelinya seperti Pak Ngah ini, walau pun harganya telah diturunkan dalam tempoh tersebut, cukup dan berpuas hati  dengan hanya bergembira dengan rawatan percuma...Terima Kasih Ceragem.

                    ----------------&&&-----------

( MESIN MASTER V3 DAN PERALATAN LAIN YANG DIKELUARKAN OLEH SYARIKAT CERAGEM MEMANG BOLEH DIPERCAYAI DAN DAPAT DIGUNAKAN DENGAN YAKIN )

 Puan.Aishah bertemu-bual dengan Datuk Seri Dr. Siti Zaharah.
 ( gambar atas )

والله آعلم

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments: