Wednesday, February 24, 2010

Asparagus bantu rawat kanser - Info - Dr.Hamid bin Arshat.

Salam semua.

Saya muatkan informasi dari Dr.Hamid bin Arshat iaitu seorang doktor yang tidak asing lagi di negara ini di dalam 'entri' kali ini untuk dimanfaatkan.

- Menyebarkan maklumat yang memberi kebaikan kepada manusia adalah juga suatu kebaikan .

- Semoga kita sama-sama memanfaatkannya.


########

Hamid Bin Arshat

• Rebus asparagus
• Blend sampai lumat dan simpan dalam
peti sejuk
• Makan 4 sudu besar , dua kali sehari,
pagi dan petang.
Boleh dibuat air dan minum .

__________________________________________


33:3
Dan berserahlah kepada Allah (dan janganlah menumpukan harapanmu kepada yang lain), kerana cukuplah Allah menjadi Pentadbir urusanmu.
Surah al.Ahzab (ayat 3).
___________________________________________


########

Nasyid




Sekian.Wassalam.


4 comments:

Nl said...

salam pak ngah

petua yang bagus...
tapi saya tak pernah makan asparagus... nanti nak cuba lah rasanya...


terima kasih...

Leenoh said...

Salam Naqeeb.

Pk Ngah pun serupa gak xpernah makan. nanti nak cuba

Nl said...

salam kembali...

huuuuuu tadi petang saya pergi pasaraya dan saya dah beli...

sedap juga... saya beli yang besar tu...

Leenoh said...

Salam Naqeeb.

Nampaknya Naqeeb bertindak secara proaktif. Pak Ngah masih belum beli..masih bercakap tak serupa bikin..hahaha. insya Allah akan beli dan minum airnya nanti.